NLM BARNEHAGENE AS

NLM BARNEHAGENE AVD.TRYGGHEIM BARNEHAGE, VATNE

* Gul avdeling * Blå avdeling *Raud avdeling * Grøn avdeling * Grå avdeling

fredag 29. januar 2016

Forskardag


I dag 29.januar har vi hatt forskardag i barnehagen. Forsøka denne gongen er knytt til vatn.

Mål med aktivitetane:
Gjennom arbeidet med Nærmiljø og samfunn skal barnehagen bidra til at barna:
·       utviklar tillit til eiga deltaking i og påverknad på fellesskapen. 
     Dette kan vi knyte til det overordna satsingsområdet vårt, Venskap og inkludering J

Gjennom arbeidet med Natur, miljø og teknikk skal barnehagen bidra til at barna:
·       lærer å observere, undre seg, eksperimentere, systematisere, beskrive og samtale om fenomen i den fysiske verda

Gjennom arbeidet med Kommunikasjon, språk og tekst skal barnehagen bidra til at barna:
·        lyttar, observerer og gir respons i gjensidig samhandling med barn og vaksne
·        vidareutviklar omgrepsforståinga og bruker eit variert ordforråd
·        bruker språket for å uttrykkje kjensler, ønske og erfaringar,
til å løyse konfliktar og til å skape positive relasjonar i leik og anna samvær
...............................................

Kva skjer når ein blandar vatn og maizena til ein graut, og tek det i handa og arbeidar det saman?













Massen samlar seg til ein ball medan ein arbeidar med den, når ein held handa i ro, gjeng det over til flytande konsistens igjen J

 

Kva skjer når vi puttar ei appelsin i vatn? Flyt den eller søkk den? Kva skjer når vi tek av skalet?



Den med skal flyt, medan den utan skal søkk. Kvifor skjer det, dette undra vi oss over?
Ein flott aktivitet til å undre seg i lag. Dette er særs stimulerande for språkutviklinga. Det å prøve å setje ord på det ein ser.
                      


Kva skjer når vi senkar ei flaske med kaldt vatn, ned i ein behaldar med kaldt vatn? (Raud) Kva om vatnet er varmt (grønt), skjer det det same da?

 


Vi erfarte at det kalde raude vatnet vart verande i flaska når den stod beint på botnen, medan den varme grøne fargen steig til overflata.


Vi blanda to delar snø med ein del grovsalt. Vi merka med ein gong at noko skjedde med snøen og det vart veldig kaldt. 


 

Vi fylte ballongar med vatn, for å fryse islykter. Allereie etter eit par timar, var vatnet i ballongane frose.