NLM BARNEHAGENE AS

NLM BARNEHAGENE AVD.TRYGGHEIM BARNEHAGE, VATNE

* Gul avdeling * BlÄ avdeling *Raud avdeling * GrÞn avdeling * GrÄ avdeling

torsdag 11. februar 2021

Bokvennar 💚

PĂ„ GrĂžn avdeling vi har «Bokbad» som tema denne perioda og vi har spesielt fokus pĂ„ forteljinga om «Geitekillingen som kunne telje til ti». Men vi vil ogsĂ„ at barna skal lĂŠre korleis vi behandlar bĂžker.

NĂ„r vi pĂ„ gruppe 1 skulle ha samling pĂ„ onsdag, stilte vi oss opp pĂ„ ei lang rekke. Den som stod fremst og var nummer ein var geitekillingen, nummer to var kalven, nummer tre var kua og nummer fire var oksen, nummer fem var hesten, nummer seks var grisen, nummer sju var katten, nummer Ă„tte var hunden, nummer ni var sauen og nummer ti var hanen. 

PÄ dÞra stod talet 1 og nÄr vi las bak stod det at vi skulle gÄ til barnehagen sitt bibliotek.

Vi gjekk i ei lang rekke til biblioteket.

PĂ„ dĂžra til biblioteket stod det ein ny lapp, den mĂ„tte vi lese. Der stod det at alle skulle finne seg ei fin bok frĂ„ kassa Ă„ lese i. 


Vi vart delt i to. Nokre skulle setje seg pÄ madrassa, dei sÄg i kassa for Ä finne seg ei bok.


Alle fann seg ei bok. Men – alle bĂžkene var Ăžydelagd. Enten sĂ„ mangla dei sider eller sidene var lause eller dei var revne.  Nokre var delt i to eller den hadde berre permen. Desse bĂžkene var ikkje noko kjekke Ă„ lese, dei ville vi ikkje ha!

Den andre gruppa skulle setje seg ved bordet og pusle. Jippi!! Vi er kjempeglade i Ă„ pusle. Men – der var ingen bilde pĂ„ brikkene!



Vi var ganske forskrekka alle saman! Vi snakka om korleis ein skal behandle bĂžker og puslespel. At det er laga av papir og at ein mĂ„ bla forsiktig og passe pĂ„ dei. At bĂžkene hĂžyrer til i bokhylla, nĂ„r vi ikkje les i dei. Og at vi ikkje treng Ă„ ta mange bĂžker, men ta ei bok, lese den og sĂ„ setje den i hylla igjen fĂžr vi tek neste bok. 

NĂ„r vi kom innatt pĂ„ avdelinga delte vi oss i to. DĂ„ laga den eine gruppa seg bĂžker. Vi snakka om papir og kor lett det er Ă„ rive og at vi mĂ„ vere forsiktig med dei. Og kor kjedeleg det er Ă„ lese Ăžydelagte bĂžker og spele Ăžydelagde spel. Den andre gruppa hĂžyrde historia om Geitekillingen, fortalt i mĂžrket. Det var berre stjerner og mĂ„ne som lyste i  taket (marihĂžnelampe), medan vi lĂ„g pĂ„ madrassene og lytta.

EtterpĂ„ fekk alle «Bokvenn-medalje». Det vil sei at vi skal passe pĂ„ bĂžkene, slik dei ikkje blir Ăžydelagt og setje dei i pĂ„ plass nĂ„r vi er ferdig med dei.

Gjett om det var stolte «Bokvenner»!!