PĂ„ GrĂžn avdeling vi har «Bokbad» som tema denne perioda og vi har spesielt fokus pĂ„ forteljinga om «Geitekillingen som kunne telje til ti». Men vi vil ogsĂ„ at barna skal lĂŠre korleis vi behandlar bĂžker.
NÄr vi pÄ gruppe 1 skulle ha samling pÄ onsdag, stilte vi oss opp pÄ ei lang rekke. Den som stod fremst og var nummer ein var geitekillingen, nummer to var kalven, nummer tre var kua og nummer fire var oksen, nummer fem var hesten, nummer seks var grisen, nummer sju var katten, nummer Ätte var hunden, nummer ni var sauen og nummer ti var hanen.
PĂ„ dĂžra stod talet 1
og nÄr vi las bak stod det at vi skulle gÄ til barnehagen sitt bibliotek.
Vi gjekk
i ei lang rekke til biblioteket.
PÄ dÞra til biblioteket stod det ein ny lapp, den mÄtte vi lese. Der stod det at alle skulle finne seg ei fin bok frÄ kassa Ä lese i.
Vi vart delt i to. Nokre skulle setje seg pÄ madrassa, dei sÄg i kassa for Ä finne seg ei bok.
Alle fann
seg ei bok. Men – alle bĂžkene var Ăžydelagd. Enten sĂ„ mangla dei sider eller
sidene var lause eller dei var revne. Nokre
var delt i to eller den hadde berre permen. Desse bĂžkene var ikkje noko kjekke
Ă„ lese, dei ville vi ikkje ha!
Den andre
gruppa skulle setje seg ved bordet og pusle. Jippi!! Vi er kjempeglade i Ă„
pusle. Men – der var ingen bilde pĂ„ brikkene!
NĂ„r vi
kom innatt pÄ avdelinga delte vi oss i to. DÄ laga den eine gruppa seg bÞker. Vi snakka om papir og kor lett det er Ä rive og at vi mÄ vere forsiktig
med dei. Og kor kjedeleg det er Ă„ lese Ăžydelagte bĂžker og spele Ăžydelagde spel.
Den andre gruppa hĂžyrde historia om Geitekillingen,
fortalt i mÞrket. Det var berre stjerner og mÄne som lyste i taket (marihÞnelampe), medan
vi lÄg pÄ madrassene og lytta.
EtterpÄ
fekk alle «Bokvenn-medalje». Det vil sei at vi skal passe pĂ„ bĂžkene, slik dei
ikkje blir Þydelagt og setje dei i pÄ plass nÄr vi er ferdig med dei.
Gjett om det var stolte «Bokvenner»!!