Vi
samla oss bak i kyrkja, alle sa namna sine, og så starta vi vandringa og
vandra til vi var framme med
alteret. Undervegs stoppa vi opp og fekk høyre om dei ulike dagane i påska, kva
som hende og kvifor vi feirar påske. Og vi song påskesongar.
Her fekk vi høyre om palmesøndag, når Jesus rei på
eit esel inn i Jerusalem. Alle var så glad og la kappene sine ned på vegen og vifta
med palmegreiner. Vi vifta med palmegreiner, akkurat slik som dei gjorde den
gongen og song:
På
vegen framover låg det påskeegg og i det neste stod det Skjærtorsdag og vi fekk
høyre om når Jesus hadde det siste måltidet i lag med vennane sine, disiplane.
Vi fekk også sjå det som dei brukar i kyrkja når
dei har nattverd til
minne om Jesus.
Nedi dei ulike egga låg det ein liten trebit,
som vi pusla saman og då vart det korset til Jesus.
Midt på den fine altertavla i Vatne kyrkja er alt som
hende i påska, Astrid peikte og fortalde.
Etterpå fekk alle kvar sin blomster som vi la på
grava, medan vi song:
I barnehagen har vi hatt samlingar og vorte kjent med
det som skjedde i påska. Vi har dramatisert, lært påskesongar og laga
påskelandskap. Det å bli invitert til kyrkja på påskevandring er ei
oppsummering av det barna har fått kjennskap til i barnehagen. Og dei set
tydleg pris på gjenkjenning av påskeevangeliet og er delaktig i forteljinga.
«Barnehagen
skal la barna få kjennskap til forteljingar, tradisjonar, verdiar og høgtider i
ulike religionar og livssyn og erfaringar med at kulturelle uttrykk har ein
eigenverdi.» (R.pl.)