NLM BARNEHAGENE AS

NLM BARNEHAGENE AVD.TRYGGHEIM BARNEHAGE, VATNE

* Gul avdeling * Blå avdeling *Raud avdeling * Grøn avdeling * Grå avdeling

fredag 18. september 2015

VENNSKAP

Vennskap og tilrettelegging for gode relasjonar i barnehagen er ein føresetnad for god læring og ei oppleving av glede og meistring (R-pl).


 



Barnehagekvardagen bør vere prega av gode kjenslemessige opplevingar. Glede, humor og estetiske opplevingar må vere kjenneteikn på korleis barna har det i barnehagen. Barn kan tidleg vise at dei bryr seg om kvarandre, løyser konfliktar og tek andre sitt perspektiv. Dei kan ta omsyn og vise omsorg. Det skjer både gjennom kroppslege og språklege handlingar. Dei må få trening i å medverke til positive former for samhandling. Opplevingar av eigenverd og meistring, leik med jamaldringar og tilhøyrsle i eit positivt fellesskap skal prege barnehagedagen (R-pl).

Vi har lest bøker om Karsten og Petra med tema vennskap. Vi snakkar om korleis venner skal vere mot kvarandre. Det er viktig å hjelpe kvarandre, å samarbeide og vere snill mot kvarandre. Vi syng songen «Skal vi være venner», og gler oss til å sjå dvd om Karsten og Petra.



torsdag 17. september 2015

Brannvernveke og brannbilen på besøk i barnehagen.


Denne veka er det den nasjonale brannvernveka i heile Norge og vi har tema brannvern i barnehagen. Brann er spennande, men også veldig skremmande for mange av borna. Vi prøver å skape tryggheit og ro rundt temaet slik at alle veit kva dei skal gjere når brannalarmen går her i barnehagen. Vi pratar om brann, brannalarm, brannbil og møtestadane våre ute om brannalarmen gjeng. Vi ønskjer at alle skal føle seg trygge på kva ein røykvarslar er og lyden den lagar om det brenn. Det er også viktig at alle skal vite kva dei skal gjere om vi høyrer lyden av brannvarslaren og føle seg trygge på korleis dei skal reagere og kvar dei skal springe. Vi har faste møtestadar ute for dei ulike avdelingane, Bikuba skal møtast i sandkassa og Maurtua ved vennedissa. Det er også viktig at ingen gøymer seg, så det snakkar vi mykje om. 
Sist, men ikkje minst syng vi "Når det brenner" og "Bæ-bu sangen" som handlar om kva vi skal gjere når det brenn, og snakkar om telefonnummeret til brannvesenet som er 110!
Vi ventar spent på brannøving i barnehagen!

BRANN - SANG
Mel: Fader Jakob
Når det brenner, når det brenner.
Kva gjer du, kva gjer du?
Ringer brannstasjonen,
ringer brannstasjonen.
1-1-0, 1-1-0.
......................
En brann er ikke tull 
Du må ringe 1-1-0 
Liten glo blir fort til flamme 
Du må ringe med det samme 
Så før brannen står for full, 
og du mister gods og gull 
Må du ringe 1-1-0 




Onsdag 16. september hadde vi besøk av brannbilen, dette hadde vi gleda oss til sidan omtrent i fjor og det var stor stas for alle barna. Alle hadde stor respekt for både brannbilen og brannmennene som var med. Alle borna som hadde lyst fekk sitte på ein tur opp Ulvestadvegen og rundt gjennom Vatne sentrum, dette var veldig spennande! 
Vi fekk prøve brannhjelmar, sjå på utstyret deira og høyre om brannvern frå ekte brannmenn. 





fredag 4. september 2015

Nøtteliten på tur

Den nyaste og minste avdelinga vår heiter 
NØTTELITEN. (barnehageåret 15-16.) 
På Nøtteliten går det 9 barn født i 2014. Dei held til på Vatne helsehus.



No er tilvenninga kome godt i gang og for kvar dag vert vi litt betre kjent. 

Barn-Voksen og Barn -Barn.

"Tidlege erfaringar med jamaldringar er svært viktig for samspelsevnene og gjer barnehagen til ein viktig arena for sosial utvikling, læring og etablering av vennskap."
- Rammeplan for barnehagen -

Vi har alt hatt nokre turar i nærmiljøet. 


Disse er gøy for både liten og stor. 


Kjekk leik i sandkassa. 


 Å krype på bakken er god trening for motorikken


Med gode vogner er det lett å komme seg på tur.

Det å komme seg ut på tur er også kjekt for dei minste barna i barnehagen. Barnehagen har kjøpt inn vogner med plass til fire, dette gir  oss mulighet til å komme oss på tur. Vi ønsker å komme oss mykje ut på tur i året som kjem, for å utforske og nytte dei mange fine plassane i nærområdet vårt.

torsdag 3. september 2015

«BLÅHARANE» PÅ EKSPEDISJON!!

I dag var det første turen vi hadde som Harar. 
Liv, som er ny i barnehagen skal vere med oss. Ho måtte få sjå litt  av det fine nærmiljøet til barnehagen. Alle fann seg ein turvenn.  


Første stopp var barneskulen. Der vart det akkurat friminutt, ingen 1. klassingar å sjå, men mange andre vi  kjente.

Vi såg kyrkja, sjukeheimen og mange sine hus.


Naturen gir rom for eit mangfald av opplevingar og aktivitetar. Det var mykje å undre seg over undervegs.



Vi stoppa ved lavvoen til barnehagen. Leika i skogen. Der er det bratt og ulent terreng, men kjempespennande. Vi balanserte på steiner, gjekk i høgt gras, kraup gjennom holer, klatra og hoppa. Vi samarbeidde og hjelpte kvarandre. Gode venner bryr seg om kvarandre! Dei fleste fekk seg ei positiv sjølvoppfatning gjennom kroppsleg meistring og  fekk gode erfaringar med varierte og allsidige rørsler.


 




Når vi åt mat las Liv boka om Løveungen og Frøken Kanin. 



Kosedyrsangen

Vi er to glade kosedyr, to veldig gode venner
En løve og kanin – det er vel ikke til å tro?
Men samme hvordan allting går og samme hva som hender,
Vi vet vi har hverandre – det er trygt å være to!

Så gi meg labben – en labb det skal du få
For to er best i motvind og når dagen kjennes grå
En venn er også aller best å le og tøyse med
At du og jeg er venner, det kan hele verden se!

Når vi leker sammen, da vil dagen vår bli fin
Det vet Løvungen, det vet Frøken Kanin!
Når vi leker sammen, da vil dagen bli fin
Det vet Løvungen , det vet Frøken Kanin!

fredag 28. august 2015

Vi er i gang igjen!


HERLEGE SOMMAREN SOM ENDELEG KOM.

GURINESET VART NYTTA TIL BADING OG FISKING.


SJÅ KVA VI FANT!


SÅ KOM REGNET OG DÅ MÅTTE REGNKLEDA PÅ.

MEN MED MUSIKK PÅ TRAPPA DANSAR VI TIL:

Buggi buggi

Så tar vi høyre hånden fram
Så tar vi høyre hånden bak
Så tar vi høyre hånden fram
Og rister litt på den
Å danser buggi buggi
Å snur oss rundt i ring
Så er vi her igjen.
Å, buggi buggi buggi
Å, buggi buggi buggi
Å buggi buggi buggi
Så er vi her igjen..

                                               GOD HELG!


fredag 3. juli 2015

GLIMT FRÅ BURSDAGSFEIRING PÅ MAURTUA


NÅR VI HAR BURSDAGSFEIRING PÅ MAURTUA FÅR BORNA FIN KRONE MED NAMNET SITT PÅ 
OG KOR GAMLE DEI VERT.


VISS DEI VIL FÅR DEI OGSÅ PYNTE SEG 
MED KJOLE ELLER KAPPE.


VI PYNTAR BORDET MED DUK OG PYNT.



TIL MAT FÅR DEI SERVERT PÅSMURTE 
SKIVER SOM ER FINT PYNTA.


ETTER MATEN FÅR BURSDAGSBARNET SERVERE FRUKT TIL DEI ANDRE BARNA.


VI PÅ TRYGGHEIM BARNEHAGE ER EIN 
KVAR DAG TIL LUNSJ OG PÅ ETTERMIDDAGEN 
FÅR BARNA SERVERT FRUKT OG GRØNT ETTER MATEN.
VI SERVERER EIT RIKT UTVALG AV ULIKE FRUKTER OG GRØNSAKER.


Bli en 5 om dagen-barnehage!